title nova

Dziś kilka szybkich ogłoszeń parafialnych:

Wczoraj uruchomiliśmy oficjalną stronę gry NOVA 2230: Stratoyager. Na razie jesteśmy na etapie  ustawiania layoutu, wrzucania tam zaległości i tym podobnych rzeczy. W przeciągu kilku dni stronka pewnie jeszcze przejdzie kilka zmian, pojawi się też więcej tekstów. Najprawdopodobniej już dzisiaj (jeśli się wyrobię z czasem) będziecie mogli zobaczyć nasze prototypowe podstawki. Zapraszam. Ale to nie wszystko.

Oprócz tego, znajdziecie nas także na Google+, gdzie możecie dołączyć do społeczności Stratoyagera. Tu będziemy informować o najnowszych sprawach związanych z naszym kosmicznym bitewniakiem.

Jeśli ktoś jest zainteresowany samym fluffem, który powstawał pierwotnie do gry role-playing NOVA, może szukać aktualizacji na Domvorlden Thershyat. Setting na razie będziemy ograniczać do informacji przydatnych dla graczy bitewniaka, ale z czasem sięgniemy po pokłady tych tysięcy linijek tekstu, jakie powstały do NOVEJ i, mamy nadzieję, NOVA RPG (prawdopodobnie już pod inną nazwą) ujrzy światło dzienne. Ale to plany na daleką przyszłość.

Co jeszcze?

Mamy lekkie opóźnienie z projektem 3D myśliwca  Vulture Mk II, ale do końca tygodnia powinien być gotowy, a w przyszłym, jeśli długi weekend nie porwie ludzi na majówki,  będziemy mieli wydrukowany prototyp. Kolejne informacje o tym na G+ i na stronie Stratoyagera.

Weszliśmy też w fazę testów (Ha! Bitwy! Wreszcie!) i doszliśmy do wniosku, że to będzie całkiem emocjonująca mechanika.  Oczywiście jeszcze wiele pracy przed nami, mnóstwo kalibracji, testowania i rozszerzania zasad – ale podstawowa myśl stojąca za mechaniką działa, jest szybka, intuicyjna i emocjonująca, do tego pozwala na naprawdę skomplikowane zagrania, przy jednoczesnej prostocie zasad. Jesteśmy dobrej myśli.

Dorzucam jeszcze fotkę naszego Vulture’a, w tak zwanym trybie Work :n Progress:

2013-04-22 12.42.19